Uge 29's Kreative Arbejde

Besvar
Brugeravatar
BirgitteKallehauge
Indlæg: 7957
Tilmeldt: 25. okt 2015, 08:35
Geografisk sted: Uggerby
Uge 29's Kreative Arbejde

Indlæg af BirgitteKallehauge » 15. jul 2019, 11:34

Hov, vi har da sprunget uge 28 over. Men det havde jeg jo også gæster om mandagen og var ude om tirsdagen.

Jeg er i gang med Rainbow jakken i skyggestik af Vivian Høvbro. Det blev så ikke Kauni, men SoftWool fra Garnudsalg.
Jeg vil mene, at det SuperSoft, der er vasket én gang på spinderiet. Det står, at det er vasket på hjemmesiden. Det gør det lige det mere lækkert og lidt fyldigere at strikke i. SuperSoft har jeg opgivet.

Jeg har læst et sted vedrørende SuperSoft, at spindeolien forsvinder ved første vask og at garnet folder sig ud ved anden vask. Så jeg er spændt på, hvordan SoftWool arter sig efter første vask. Altå om det folder sig endnu mere ud.


Jeg viderefører lige disse kommentarer:
Senere kommer nok Midsommer af Marianne Isager. Den har jeg strikket før og elsker at strikke hulmønstre.

Jeg har også købt Annette Danielsens i "Mulm og Mørke" og der er også et par bluser, jeg godt kunne tænke mig at strikke.

Alternativt må jeg kigge på min projketliste.
Den tid, der er gået godt, kommer ikke skidt tilbage!

BirgitteSKreationer https://www.facebook.com/groups/416100215115118/

Brugeravatar
Sanne
Indlæg: 5637
Tilmeldt: 22. okt 2015, 20:22
Geografisk sted: Græsted, Nordsjælland
Re: Uge 29's Kreative Arbejde

Indlæg af Sanne » 15. jul 2019, 12:31

Her er det babysvøb til niecens baby, der ligger i strikkekurven.

Jeg har så mange ting, jeg gerne vi sy, men energien er lidt væk, men håber på et par bluser i løbet af ugen.
Garnforbrug 2023 lager:
Garnforbrug 2023 nyt:
Forbrug i alt 2023:
UFO'er:

Brugeravatar
Else
Indlæg: 6679
Tilmeldt: 22. okt 2015, 13:35
Geografisk sted: Tysnes, Norge
Re: Uge 29's Kreative Arbejde

Indlæg af Else » 15. jul 2019, 13:11

Her er det Projekt-bomuld (babytæppe i 4 baner) der godt må vokse og et sjal
Jeg skaber mit liv, når jeg vælger mine tanker.
Ravelry


UFO fra 2019 738 gram
Lavet i 2020 1395 gram

Brugeravatar
Else
Indlæg: 6679
Tilmeldt: 22. okt 2015, 13:35
Geografisk sted: Tysnes, Norge
Re: Uge 29's Kreative Arbejde

Indlæg af Else » 22. jul 2019, 07:38

Her er det Projekt-bomuld (babytæppe i 4 baner) der godt må vokse og et sjal
Jeg er snart færdig med 4. bane af Projekt-bomuld og vil starte på en let bluse i Trio
Jeg skaber mit liv, når jeg vælger mine tanker.
Ravelry


UFO fra 2019 738 gram
Lavet i 2020 1395 gram

Brugeravatar
BirgitteKallehauge
Indlæg: 7957
Tilmeldt: 25. okt 2015, 08:35
Geografisk sted: Uggerby
Re: Uge 29's Kreative Arbejde

Indlæg af BirgitteKallehauge » 22. jul 2019, 11:19

Hov, vi har da sprunget uge 28 over. Men det havde jeg jo også gæster om mandagen og var ude om tirsdagen.

Jeg er i gang med Rainbow jakken i skyggestik af Vivian Høvbro. Det blev så ikke Kauni, men SoftWool fra Garnudsalg.
Jeg vil mene, at det SuperSoft, der er vasket én gang på spinderiet. Det står, at det er vasket på hjemmesiden. Det gør det lige det mere lækkert og lidt fyldigere at strikke i. SuperSoft har jeg opgivet.

Jeg har læst et sted vedrørende SuperSoft, at spindeolien forsvinder ved første vask og at garnet folder sig ud ved anden vask. Så jeg er spændt på, hvordan SoftWool arter sig efter første vask. Altå om det folder sig endnu mere ud.


Jeg viderefører lige disse kommentarer:
Senere kommer nok Midsommer af Marianne Isager. Den har jeg strikket før og elsker at strikke hulmønstre.

Jeg har også købt Annette Danielsens i "Mulm og Mørke" og der er også et par bluser, jeg godt kunne tænke mig at strikke.

Alternativt må jeg kigge på min projketliste.
Jeg har strikket på Rainbow hele ugen. Måtte strikke om en enkelt gang.
Den tid, der er gået godt, kommer ikke skidt tilbage!

BirgitteSKreationer https://www.facebook.com/groups/416100215115118/


Besvar

Tilbage til "Ugens kreative arbejde 2019"