9. januar nørkle sammen

Besvar
Brugeravatar
Else
Indlæg: 6679
Tilmeldt: 22. okt 2015, 13:35
Geografisk sted: Tysnes, Norge
9. januar nørkle sammen

Indlæg af Else » 9. jan 2018, 10:10

Jeg vil blive færdig med huen og ellers hygge mig med at strikke - vil have sjalet færdig før jeg starter på trøje til mig selv, men det haster jo ikke. [dyr019.gif]
Jeg skaber mit liv, når jeg vælger mine tanker.
Ravelry


UFO fra 2019 738 gram
Lavet i 2020 1395 gram

Brugeravatar
BirgitteKallehauge
Indlæg: 7957
Tilmeldt: 25. okt 2015, 08:35
Geografisk sted: Uggerby
Re: 9. januar nørkle sammen

Indlæg af BirgitteKallehauge » 9. jan 2018, 10:39

Jeg blev færdig med karklud nummer 2, så hvis jeg ikke finder på andet, så må det blive karklud nummer 3 og ellers oprydning.

Jeg er i gang med at kigge på en raglansweater til en veninde. Så bliver alle bolde kastet op i luften igen. Hvilken garnkvalitet holder fx bedst faconen. Jeg ved, at alpaca fnuldrer helt vildt, men bortset fra det, så er jeg da meget godt tilfreds med min Drops Nepal eller Lima sweater.

Og så må det ikke kradse!
Den tid, der er gået godt, kommer ikke skidt tilbage!

BirgitteSKreationer https://www.facebook.com/groups/416100215115118/

Brugeravatar
Else
Indlæg: 6679
Tilmeldt: 22. okt 2015, 13:35
Geografisk sted: Tysnes, Norge
Re: 9. januar nørkle sammen

Indlæg af Else » 9. jan 2018, 10:44

Jeg blev færdig med karklud nummer 2, så hvis jeg ikke finder på andet, så må det blive karklud nummer 3 og ellers oprydning.

Jeg er i gang med at kigge på en raglansweater til en veninde. Så bliver alle bolde kastet op i luften igen. Hvilken garnkvalitet holder fx bedst faconen. Jeg ved, at alpaca fnuldrer helt vildt, men bortset fra det, så er jeg da meget godt tilfreds med min Drops Nepal eller Lima sweater.

Og så må det ikke kradse!
Jeg har strikket Citadel i Lima og den fnuldrer ikke

Men dem jeg havde strikket i ren Alpaca fnuldrede helt vildt, så det kommer jeg ikke til at strikke mere i
Jeg skaber mit liv, når jeg vælger mine tanker.
Ravelry


UFO fra 2019 738 gram
Lavet i 2020 1395 gram

Brugeravatar
Lis
Indlæg: 6680
Tilmeldt: 23. okt 2015, 16:44
Geografisk sted: Hovedgård
Re: 9. januar nørkle sammen

Indlæg af Lis » 9. jan 2018, 12:22

Jeg er kommet godt i gang med en hættetrøje til min venindes pige.
Hjemmeside: http://lisjohansen.mono.net

Der er ikke noget der er skidt, uden det er godt for noget.

Garnforbrug i 2022: 2701 g

Brugeravatar
Else
Indlæg: 6679
Tilmeldt: 22. okt 2015, 13:35
Geografisk sted: Tysnes, Norge
Re: 9. januar nørkle sammen

Indlæg af Else » 9. jan 2018, 13:47

Jeg er kommet godt i gang med en hættetrøje til min venindes pige.
Hvad er det for en opskrift/model?
Jeg skaber mit liv, når jeg vælger mine tanker.
Ravelry


UFO fra 2019 738 gram
Lavet i 2020 1395 gram

Brugeravatar
Jane
Indlæg: 1276
Tilmeldt: 22. okt 2015, 08:46
Geografisk sted: Sindal
Re: 9. januar nørkle sammen

Indlæg af Jane » 9. jan 2018, 21:36

Jeg er begyndt på Søstersjalet ....det virker nemt og ligetil og lige sådan noget jeg har brug for i de her tider, hvor det hele er sådan lidt øv.
Ofte når jeg har det "trælst" så strikker jeg barnevognstæpper i restegarner.....retstrik, retstrik og atter retstrik. Det er vildt godt som terapistrik, men det tror jeg faktisk også at søstersjalet er, jeg giver det ihvertfald et forsøg.
Det smukkeste er at se de hænder der bliver rakt ud, når man har mest brug for det og ikke selv har noget at give tilbage!

Brugeravatar
BirgitteKallehauge
Indlæg: 7957
Tilmeldt: 25. okt 2015, 08:35
Geografisk sted: Uggerby
Re: 9. januar nørkle sammen

Indlæg af BirgitteKallehauge » 9. jan 2018, 22:03

Jeg blev færdig med karklud nummer 2, så hvis jeg ikke finder på andet, så må det blive karklud nummer 3 og ellers oprydning.

Jeg er i gang med at kigge på en raglansweater til en veninde. Så bliver alle bolde kastet op i luften igen. Hvilken garnkvalitet holder fx bedst faconen. Jeg ved, at alpaca fnuldrer helt vildt, men bortset fra det, så er jeg da meget godt tilfreds med min Drops Nepal eller Lima sweater.

Og så må det ikke kradse!
Jeg har strikket Citadel i Lima og den fnuldrer ikke

Men dem jeg havde strikket i ren Alpaca fnuldrede helt vildt, så det kommer jeg ikke til at strikke mere i

Min fnuldrer ret meget ... måske fnuldrer mix farver mere. Min er mix søgrøn. Jeg er nu glad for den alligevel. Men ikke sikkert at jeg vil anbefale den til en anden.
Den tid, der er gået godt, kommer ikke skidt tilbage!

BirgitteSKreationer https://www.facebook.com/groups/416100215115118/

Brugeravatar
Else
Indlæg: 6679
Tilmeldt: 22. okt 2015, 13:35
Geografisk sted: Tysnes, Norge
Re: 9. januar nørkle sammen

Indlæg af Else » 10. jan 2018, 09:36

Jeg blev færdig med karklud nummer 2, så hvis jeg ikke finder på andet, så må det blive karklud nummer 3 og ellers oprydning.

Jeg er i gang med at kigge på en raglansweater til en veninde. Så bliver alle bolde kastet op i luften igen. Hvilken garnkvalitet holder fx bedst faconen. Jeg ved, at alpaca fnuldrer helt vildt, men bortset fra det, så er jeg da meget godt tilfreds med min Drops Nepal eller Lima sweater.

Og så må det ikke kradse!
Jeg har strikket Citadel i Lima og den fnuldrer ikke

Men dem jeg havde strikket i ren Alpaca fnuldrede helt vildt, så det kommer jeg ikke til at strikke mere i

Min fnuldrer ret meget ... måske fnuldrer mix farver mere. Min er mix søgrøn. Jeg er nu glad for den alligevel. Men ikke sikkert at jeg vil anbefale den til en anden.
Eller også har du været uheldig. - Du kan jo spørge i en FB gruppe og høre hvad andre har oplevet med det garn
Jeg skaber mit liv, når jeg vælger mine tanker.
Ravelry


UFO fra 2019 738 gram
Lavet i 2020 1395 gram


Besvar

Tilbage til "Strik sammen 2018"